Onzdag del 2

Sådär ja, nu har Annie varit här och kikat, och likasom Ida så blev hon kär i den lille tjocke "jakob-kopian". Var väldigt trevligt att få lite ny uppdatering om vad som händer i en av tjejernas liv när man är så isolerad som jag just nu haha. Liza kunde dock inte dyka upp eftersom att hon fortfarande kämpar i skolan med det hon ligger efter i eftersom att den stackarn legat hemma och varit sjuk.
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan förbereda maten som jag och bebi ska äta idag! Det lutar nog åt pommes, schnitzel och bea sås (min favorit för tillfället).

Anywho, nu ska jag passa på och duscha när mitt zoo ligger på level 0 här hemma. Dom har precis race'at runt och spridit avföring överallt, det gjorde dem tydligen ännu tröttare så, SHO!

HAHAHAHHAHAHHAA varför älskar man Tom och Jerry?
Älskar när han "sjunger" "LOOK I'M DAAAAAAAAAAAAAAANCING I'M DAAAAAAAAAANCING"


Kommentarer
Postat av: dääääg

angående the thief!

Hon skämdes som fan, haha. Det var två poliser inne i ett as litet rum med henne i typ 1 timme! :D

Civilvakterna tog henne till provrummet där jag stog! Underhållning, tackar man ju inte nej till.. höhöhö

2010-03-31 @ 17:19:41
URL: http://danielanatascha.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah typ 20 kanske, lite äldre. Det var vårt att se för hon gömde typ sitt face i jackan!

2010-04-01 @ 13:07:47
URL: http://danielanatascha.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0