Sho

JAG VET att min blogg har blivit en valpblogg, men vad ska jag skriva om när det bara är dom som jag umgås med 24/7? Idag började min morgon halv 6 för att gå upp och vara barnvakt till dom, sen knalla man till skolan och insåg hur jävla trött man egentligen är, ville egentligen ta en fet lång jävla powernap när jag kom hem men fan, hellre att jag krigar och är vaken så jag kan somna fint ikväll!
Jag hoppas även på att få sovsällskap, första gången på 3 dagar haha. Känns ovanligt ju! Men imorgon är det trots allt fredag, och då ska jag njuta, jag ska inte göra ett skit, bara sova eftersom att man knappt har gjort det i veckan, känns det som.

Vet inte vad jag ska skriva om, förutom att jag ska ta mig en eftermaten pinne och sedan lägga mig och glo tv tills min beloved man kommer.

ByeeEEeeEeeeeEEeeeeEeee


Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: HAHAHA, men nej

2010-03-05 @ 00:31:56
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0