Tisdag natt!

Det är konstigt. Jag har varit vaken sen halv sju imorse och jag är inte trött? Jag ska dock duscha för att sen få krypa ner i min fräscha säng. Dvs att min mor mutade mig igår "följ med och handla då?" "nej, pallar inte" "men om du får något då?" "..hmm.. okey". Jag kom hem med nytt lakan och nya sängkläder. Så nu luktar min säng sådär nytt och fräscht, plus det var ett fint mönster på täcket så jag är helt nöjd. Bara längtar till min säng!
Imorse var jag snel. Jag gjorde frukke på sängen till babe.
Denna morgon fick han fan inte sova när jag gick. Så klockan sju väckte jag honom, och han började sin skola 12, HIHI! SNEL <--

Anywho, har äntligen blivit klar med den där jävla övningen på ljudtekniken så det kändes bra att ha gjort den. Men det som återstår nu, det blir inget påsklov. Det blir ett PLUGG-lov. Och inte bara för mig, utan för vissa andra också haha! Dock måste jag ju klämma in någon dag där man kan göra något trevligt!

Idag har jag förresten haft en fullspäckad dag också. Efter skolan så följde Ida med mig hem en stund och hälsade på bebisarna. Sedan var jag barnvakt och sedan tog jag och Jennifer en powerwalk med choklad, haha! Var fan ute typ två timmar så är lite stolt! NEJ MEN VAD HÄNDE SEN DÅ? Jo, jag gick in på Ica och köpte med mig fanta och riskakor hem för att bädda ner mig till Desperate, nej men då är det något äckligt CSI/CIS/VAFAN DET NU HETER (?) istället! AHA, då fick jag istället gå ut och gulla med bebisarna en timme för att fördriva tiden, samt vara social mot kusinen och min morbrors fruga som var här för att också gulla med bebisarna, haha!
Men sedan så fick jag bädda ner mig 21.55 istället framför Cougar Town och Christine, då blev jag glad.

Men men, nu ska jag väl försöka hoppa in i duschen då. Fast kommer väl hinna somna på vägen.
NIGHTY NIGHT!

(JA DET ÄR EN VALPBLOGG NU FÖR TIDEN, MEN DET ÄR MINA ENDA VÄNNER NU!)

SOMMAR! GE MIG FUCKING SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Loppski

ÅÅH <3 älskar den där bilden, vilken dag :P

2010-03-31 @ 17:54:09
URL: http://nathale.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0