Woho!

Måndagen avklarad! Vaknade tjugo i åtta imorse, stressade upp, klädde på mig och sprang ivrigt till tåget, dock kom jag typ 5-10 min sent men huvudsaken var ju faktiskt att jag kom till skolan, till lektionen.
Dock blev jag arg på baby imorse igen när jag ser att han bara bäddar ner sig under täcket och får sova vidare, när man sätter på sig gåsjackan och ska ut i det kalla vintervädret som har kommit tillbaka...
Men men, ska man sova med varandra så får man räkna med avundsjuka på morgonen, haha.
Har typ inte gjort ett skit idag, hade en lektion imorse sen håltimme mellan 9.30 till 14.00. Den håltimmen spenderades med Ida den första timmen, vi gick hit och hon fick gulla med bebisarna lite, sen gick vi till skolan för att kolla vad det var för äcklig mat som inte var ätbar. Sen gick vi bara runt och runt, fikade lite, sen kom Becca och joinade oss den sista timmen, och sedan hade vi spanska!

Uppdaterade min firefox, nu blev det helt plötsligt lite roligare att sitta här för nu har man fixat ett schyst tema, som finns valbart nu med den nya firefox! Självklart valde jag Stewie!
SHO!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0