Barn ska inte ha barn.

Jag är sjukt trött på unga tjejer som är efterblivna och tror vardagen blir roligare med en unge. Allvarligt, det är egoistiskt och patetiskt att skaffa barn när man själv är ett. Och speciellt när man inte har någon ekonomi, eget boende eller ens gått ur skolan, vafan är meningen då? Det är inte meningen att ERA föräldrar som tar hand om ER barn ska ta hand om ERAT barn? Det är ju den enda bortförklaringen: "Ja men det är klart vi hjälper till och ställer upp!" wtf? När jag skaffar knodd så ska jag ha en säkrad ekonomi som gör att jag inte behöver tjacka blöjor eller välling från typ euroshopper, köpa en rutten vagn på blocket och någon trasig spjälsäng för 50:-. Jag ska ha ett eget boende och kunna ta hand om MITT barn själv, jag vill väl inte ha någon hjälp med att uppfostra eller ta hand om MITT barn? Du föder väl knappast ut en unge för att din morsa ska ta hand om den? Eller jo juste, ni barn förstår inte mer än så.

Ärligt, börja jiddra när ni har en utbildning, jobb, ekonomi (för ni vet att det är sjukt dyrt att skaffa knodd) och boende, annars käfta inte.

DET ÄR INGEN HOBBY OK, DET ÄR ETT LIV.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0