Change your heart!

Klockan är typ snart kvart över 1, och jag är inte trött. Kan bero på att jag vaknade halv 1 idag, haha. Dock börjar jag tjugo i två imorgon så det är lugnt.
Nu under kvällens gång så var Sandra och hennes mamma här på lite fika och så. Vi glodde på hemmafruarna lite slappt och snackade lite skit.
Sen nu sitter jag här och dricker en kopp té och camar med min kusin som ser ut som en muslim.
Jag dör av uttråkhet. Alla bloggar är lästa och det är då man börjar tänka på vad man ska skriva i sin egna blogg för att underhålla alla. Vafan är det ni vill läsa egentligen? Vafan jag drar i mig för fet mat varje dag? Vad jag gör varje timme? Vad jag har för kläder på mig? Ska jag provocera er? Eller ska jag bara köra mitt race som jag har gjort och har funkat rätt bra utan klagomål hittills?

Ne, om man skulle packa sina väskor och tagga till bahamas ett slag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0