Efterblivna

Jag är så trött på folk som är efterblivna (mytomaner, idioter, råttungar, knarkare). Det är typ nu man börjar inse att folket man umgicks med förut inte är samma folk som idag.
Jag vill egentligen bara packa en stor jävla väska och tagga till bahamas ett par år efter studenten.
Jag hatar när folk förstör mer än vad dem behöver.
Jag hatar när folk lägger sig i sånt som de inte har och göra med.
Jag hatar när folk snackar en jävla massa skit och sen tror att man tror på det när man nickar på huvudet och ba "va är det sant", fast man egentligen vet att "fyfan vad du snackar en jävla massa skit, pinsamt att du ens tror på dig själv".
Ja, jag är fett trött på folk just nu.


Kommentarer
Postat av: Anna Carin

Känner igen mig i dina tankar. Folk borde sköta sig själv istället för att skvallra om alla andra. Jag brukar tänka så här: har dom ingenting emr intressant att prata om än mig, ja då är det ju dom som det är jävligt synd om.



För övrigt gillar jag din blogg, bara så du vet :)



/ Anna Carin

2010-05-04 @ 13:53:12
URL: http://anniluur.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0