(!)

Det var inte jag som förstörde oss, utan det var du och det är inte bara jag som är medveten om det.
Vissa går ner sig och vissa går upp, och inte är det jag som går ner mig iaf, jag blir bara starkare utav ditt psykosbeteende, fortsätt du om du så vill det är iaf ingen som kommer hindra dig från ditt beroende eftersom att du inte har några riktiga vänner, bara vänner som är likadana som dig.

Du gjorde ditt dumma val, och jag är glad för det. Orkar inte ta hand om någon som inte vill hjälpa sig själv.
Och jag är glad att jag slipper dig och ditt efterblivna liv.


Kommentarer
Postat av: Loppski

värsta dissen yao!

2010-05-24 @ 11:07:57
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0