Fort europa

Ja rubriken säger väl allt? Klart som fan att jag fortfarande sitter och lyssnar på plattan. DET ÄR JU SOMMAR!
Idag har jag inte gjort ett s k i t. Jo! Jag har träffat Cathi en stund hemma hos mig. Gossip och té blev det! Fick även se smulans bil, mycket fin. Ännu en gång, grattis till körkortet!
Sedan har jag bara varit hemma och tråkat, surrat lite skit med min kusin i luren och varit bästa kompis med mina bebisar, haha.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 21:00 tills Andra avenyn börjar. Dock om babe kommer så blir det Efterlyst men jag klagar inte eftersom att Andra avenyn faktiskt finns på webben, tacka gud för det. Fan, det är ju sista avsnittet forever nu, VAFAN SKA JAG NU GLO PÅ?
Det är tre dagar kvar till min födelsedag också, det blir väl lite planer såklart. Pri var smart och kom med förslaget att vi skulle hooka upp i Rålis - dock om det är fint väder såklart. Men planer kan ju ändras men ni som känner oss får säkert ett mess om vad som än händer!

Nu tänkte jag ta mig en dusch, eller kanske ett bad innan 21, WOHO!



Jag, Nickis och Carina!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0