Idag:

är jag och loppan för en gångs skull slitna?! Men det hindrar inte oss från att köra idag igen, HAHA! Dock ska vi vara på olika vägar idag, men förmodligen möts vi upp ikväll!
Idag ska vi ha fyllebrännboll, det är precis som det låter! Varje år har våran skola en tradition att spela brännboll astankade för att vi snart går ut. NU ÄR DET EXAKT EN VECKA KVAR! Det är så jävla tungt.

Igår: Så köpte vi tre flaskor KIR och satte oss på min baksida med småtjejerna. Sedan gick vi ut på en promenad och då kom även Zäta och Bob, småtjejerna är helt kära i Bob haha. Alla hundar blev trötta och nöjda och sedan satt jag och loppan bara och snackade skit. Sen kom mamma hem med ett jobbigt beslut. Vi var tyvärr tvungna att avliva den lilla blåklockan pga dövhet. Not again! Pallar fan inte. Rip baby.
Efter det så skulle vi åka till söder och möta linus, vi drog till någon krog som jag inte minns vad den hette, sen där blev det shottar och öl. Efter det blev det fyllekäk på BK och sen vart det hemväg. Vi sa även hej då till lilla linus karlsson pyssling som taggade till Amsterdam idag, fett tungt. Minnet från igår sitter inte riktigt som det ska, men jag vet iaf en sak.. att vi kör en favorit i repris idag igen! HAHA.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0