Snart sovdags!

Vilken traumatisk kväll! Då syftar jag förstårs på det sista avsnittet av andra fucking avenyn. WHY DO YOU HATE ME GOD? WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!
Anywho, det kändes nästan som att Molgan satt bredvid mig och kollade med mig, eftersom att min man aldrig dök upp, för jag satt för mig själv och ba "vaaaaa, neeeej, shiiiiit, aaahhhhh" typ. Messade med loppan i högsta hugg, haha.

Fast innan det så gjorde jag inte så mycket, jag tog ett bad, vilket var jätteskönt! Sedan kollade jag på dubbla avsnitt på 6an på family guy, alltid lika kul att kolla ensam! Sedan började jag göra tilltugg till AA, vilket bestod av kroketter, bea sås, sallad och ett glas fanta. Fyfan vad det är gott. Jag har druckit tre glas nu och fantan är slut, men jag är så jävla sugen på mer. DOH!
Nu ska jag snart krypa till kojs, så avrundar här lite snyggt.
NATTI!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0