Tisdagen då!

Jo, jag gick ju till skulan som sagt! Sedan gick jag hem och påvägen bestämde jag och min alkis oss för att hooka upp här och vänta på att det skulle sluta regna så vi kunde gå ut med bebisarna!
Vi satt och kollade på "Superprinsen", en tecknad sjuk serie som ligger på aftonbladet, tror jag att det var, satt och kollade igenom alla avsnitt sedan blev det en promenix!
När vi kom hem sen gick vi upp och handlade pizza (haha, fetton i know) och kopplade in datorn i tv:n för att slå på "Baksmällan", efter det så blev det serier, i följd av Ugly Betty, DH, Cougar Town och Christine, sen gick loppski hem och då satte jag mig här. Men ack, vad dumma vi var! Vi glömde att gå och kolla på den nya turistattraktionen här i staden, nämligen en läskig kärring som står på samma plats varje dag dygnet runt typ, men det lämnade vi till imorgon istället, HAHA!

Nu ska jag läsa lite bloggar och rensa lite bilder hade jag tänkt!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0