Hejdå helgen!

Kom hem för ett tag sen från Mickis. Var där och sällskapade tjejerna medans dom gjorde sig iordning och fixade sig inför maskeradkvällen på rilles ikväll. Fyfan vad snygga dom blev. Usch, jag vill också dit, men som sagt, ska jag tjäna pengar så kan jag ju inte vara där och latcha.
Hur som haver, har packat lite grejer inför imorgon, för imorgon är det stress på hög nivå. Ska jobba och shit, sen hinna göra mig iordning till personalfesten, sedan åka till min bror och sova där för att sedan gå upp klockan 6 för att jobba igen, jag pallant haha. Men det är cash som in åt helvete, så det är bara att kriga.
Men det kommer bli jävligt roligt eftersom att jag har sköna arbetskollegor.

Men men, nu ska jag sooova så hörs på söndag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0