Onsdag

Idag blev det inte powerwalk, utan en jävla terrängtur i skogen istället. Vi tog med oss Daniellas hund och en hund som dem var hundvakt åt upp till talltorpskogen i snön. Mina fossingar frös sönder när jag kom in kan jag lova. Gjorde mig en omelett och en kopp varm tjokla' och satte mig här och chilla lite.
Ska snart dra en dusch för att sedan orka mig upp till le centrum och handla lite skit. Kaffe b.la, det fanns inte ens något kaffe hemma när jag kom hem från skogen, det var typ det enda jag längtade till. Ågren.

Igår då? Jo, Loppski kom förbi en stund. Oväntat med trevligt! Jag lagade till lite kyckling, ris och bea med en liten sallad till oss, sen drack vi té, kollade på paradise hotel och sedan skulle båda bege sig till sitt. Jag skulle till Annie och Liza och Loppski skulle hem!
Hos Annie blev det fan magträning på hög nivå, har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge, det behövdes nog. Fick t.om ont i bröstkorgen. Var på något jävla flumhumör, och med Liza i närheten när jag drabbas av det gör inte saken bättre. Kom bara ihåg i skolan hur det var, fyfan man blev ju nästan utslängd från lektionen för att man var så jävla efterbliven och övertrött.

Usch, jag saknar skolan!


Liza som Samara.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0