REGN

Är det något jag hatar så är det fan regn. Blås, snöa, svettväder vad som helst, men inte regn! Har precis kommit hem igen, dock lämnade jag farmor nere på stan haha. Fick med mig nytt puder, strumpor och en present till mamma. Nu är det köptstopp för min del. Kommer även behöva fixa en till resväska, för väskan jag hade var redan FULL när jag kom, och nu har jag så mycket nytt så måste fundera på hur jag ska lösa detta.

Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, det går ju inte att göra något nu när det ska vara sånt pissväder. Till middag ska vi nog äta lite bufféliknande middag haha. Plocka lite vad man vill, men jag klagar inte! Sen lite efterrätt och kaffe på maten såklart. Rätt harmoniskt, att när vi ätit färdigt drar vi igång kaffebryggarn och dricker kaffe och pratar om allt. Igår garva jag så jag grät haha.

Men men nu ska jag lira schack med farfar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0