Torsdag

Jag sov ut idag. Kände att det behövdes. Blir PW imorgon istället. Gick väl upp runt tolv och fick för mig att baka scones? Så jag gjorde det, och goda blev dom också!
Nu sitter jag med turban och morgonrock och väntar på att min favorittjej ska komma. Hon ska få en scone av mig bara för att sätta betyg haha. Sedan ikväll kommer det fler tjejor hit för att dricka lite té och prata strunt.
Helgen är jäktig igen, nu är det mycket planer.

Imorrn (Fredag): Umgås lite med the gaaaaang förhoppningsvis, annars blir det film och chill här hemma eftersom att jag ska jobba lördag.
Lördag: Jobb 9-17, sedan iväg på personalfest i stan. Kan bli kul, har inte världens tråkigaste jobbarpolare så ser fram emot det faktiskt. Plus att min bror självfallet kommer va där, och då kommer jag inte ha tråkigt! Dock måste jag hem i skaplig tid eftersom att jag jobbar söndag med.
Söndag: Jobb, sen efter det ska jag förmodligen träffa min lilla Sandra.

Men men, nu ska jag sätta på mig någon mysoutfit och vänta på att min midget kommer!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0