Det är fortfarande oktober?

Att vakna upp och skrika för sig själv "vafan ere här, vafan... snö?" är inte okej. Det är fan inte det. Jag har inte förberett mig inför snö än! Men det är ju som vanligt när det gäller mig, att ha otur när man minst anar det!

Anywho, ska snart typ.. börja packa lite saker som jag ska ha med mig till Jonas. Dvs att jag ska bo där denna helg när han är borta. Nu ska han iväg på Riga-kryssning den saten, får väl se hur det går. Jag tippar på att han kommer få sitta i fyllecell från idag till söndag.
Fast jag ska ju inte bo där för att det är kul direkt, utan för att jag ska jobba denna helg. Och det är sjukt nära till jobbet så behöver inte gå upp typ 3 timmar tidigare för att åka.
Det ska bli skönt och få relaxa lite där. Blir det för ensamt så får jag ju helt enkelt ringa Becca och tvinga henne att téa med mig!

Ajuste, ska ju även åka förbi zinken idag och säga hej till kusinis som firar sin födelsedag en aning tidigare. Dock blir det nog mineralvatten för min del, inte så att man riskerar att leka zombie imorgon on le work.


Jag längtar efter min fullbordade piercing. Två kvar nu sen jävlar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0