Sallad

Jag förstår fortfarande varför jag dör varje gång jag äter Napoli's ost-och skinksallad. Den blir bara godare och godare för varje jävla gång, ni som har smakat den vet vad jag pratar om. Fast denna gång bestämde jag mig för att krydda den med lite avokado, och fyfan.. jag dog 2 ggr.
Just nu håller jag på och tvättar för fullt, fan 4 maskiner. Jag fattar inte hur jag kan använda så mycket kläder när jag tycker att det är så lite egentligen.
Nej fifan, nu ska jag ut och hänga upp allting, och gud nåde tvättstugan om det blir som förra gången när torkskåpet bestämde sig för att stänga av sig när jag lämnat tvättstugan... då har inte vårat område en tvättstuga längre kan jag tala om.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0