Slitage söndag

Jag kan ju börja att säga att säga slitage, på hög nivå. Vi åkte ju som sagt till Nickis igår för att laga middag och äta grönsaker med dipp och grejer. Vi hinner knappt vara där i fem min typ innan Nickis frågar "vem vill ha baileys". Då var ju den kvällen redan över, rent ut sagt.
Efter några redbull-vodkas så bestämde vi oss för att åka på någon "lokalfest" ute i Väsby mitt i ingenstans hos loppans kompis som fyllde 25 typ eller något. Där kände man ju inte en käft, men det var rätt kul och driva sönder med folk, haha. Vaknar iaf upp på Scandic hotell (?!) i väsby, och ställer den rätt vanliga frågan när jag och loppan är på äventyr "loppan... vafan hände igår".
Vid 7 imorse så knallade jag och loppan ner och käkade hotellfrukost-buffé, sitter man slitna som två odjur, haha. Sen var det ju dags för hemfärd, och det var ju rätt otippat. Ingen har batteri på luren, så vi kunde inte skicka sms-biljett på bussen så vi krigar att gå till väsby station, dock tajma vi tåget rätt ok där så det var ju chill. Men fyfan vad skönt det var att komma hem, haha.
Mamma hade förberett fläskfilé, pommes och bea när jag kom hem så vi tog en varsin tallrik, slängde på Irene Huss och sen var det ju bara puss och godnatt när vi ätit klart. En powernap efter maten... finns inget bättre.

Sen ringde Sandra och väckte mig och frågade om hon och Daniella kunde komma över på lite té, jag banga inte och så var dom här inom 20 typ. Så vi har bara druckit té och snackat skit hela kvällen, ett bra avslut på söndagen!

Men men, nu ska jag typ hoppa in i duschen och bli en människa igen. För det har man ju inte orkat idag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0