Vinnie Paz

Uppe med tuppen var man, klockan 12, haha. Lika bra att sova ut så mycket som det bara går eftersom att man inte vet hur denna kväll kommer sluta. Är sjukt taggad!
Har precis fått ner Vinnie Paz nya album också, sjukt jävla tungt. Det är ju tack vare Olle på jobbet såklart, det är nog bara vår butik som pumpar jedi, infected mushroom, immortal, eminem osv haha. När jag jobbade sist så såg jag innifrån kylen att en av kunderna diggade med musiken i huvudet, haha.

Anywho, nu ska jag klä på mig och föna mitt jävla hår för att sedan glida till Daniella!


Tryck på bilden för att tanka albumet, ni lär inte ångra er.
HILLEVI, HAR DU INTE HÖRT, TANKA!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0