Åh!!!!!

Jag hatar när man sitter och tänker på att man ska skriva ett inlägg, ett inlägg som faktiskt man bara vill få ur sig så fastnar hjärnkontoret och det slutar med att man sitter som ett frågetecken. Jag vill bara skriva av mig så att folk förstår. Förstår varför jag är som jag är. Varför jag blivit den jag blivit. Men eftersom att detta inte är en allt för personlig blogg som jag kan yttra mig om om allt så kan jag inte skriva ett inlägg om det.
Jag funderar seriöst på fixa ett häfte, en dagbok att skriva av sig i, för hur mycket jag en berättar för folk så känns det som att dem ändå inte förstår hur JAG känner, dom tror bara att dem vet. "Aa jag vet hur det känns", DET GÖR DU INTE ALLS, din dumma jävla cow. Ingen kan någonsin känna som en själv, det går inte! Fuck that.

Jag orkar inte vara deep i min blogg, jag kan inte vara deep i min blogg. Det är töntigt. Jag vill inte att min blogg ska vara någon känsloblogg. Är jag lack så märker ni det, är jag glad så märker ni det, det är det som räknas, that's it.

Fuck detta, hej hej hej hej hej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0