Alltså vafan är det här?


Sverigedemokraterna vill vrida klockan tillbaka. De vill att män ska försörja kvinnor som är hemma och föder barn. Enligt SD är homosexualitet en sjukdom och partiet vill göra det svårare för kvinnor att göra abort.


Detta hakade jag upp mig på, ni som läste länken i mitt förrförra inlägg förstår. Det handlar om "tio skäl att inte rösta på SD" men alltså.. WTF ÄR DET HÄR? Alltså Jimmie Åkesson borde läggas in på psyk nu alltså, nu har han fan gått för långt. Varför är homosexualitet en sjukdom? Det är väl förfan inte de homosexuellas fel att de attraheras av samma kön, eller? Det är inte direkt något man kan bestämma. Och vadå göra det svårare för kvinnor att göra abort? Kom igen, vissa blir gravida även fast dom äter preventivmedel regelbundet, ska dom behöva behålla ett barn som är oönskat då eller? Alltså, det brinner verkligen i mitt huvud nu.

Jimmie Åkesson din fula jävla efterblivna råttpojke, möt mig inte i en gränd, snälla. Jag vill inte åka dit för mord i 19 års åldern tack.


TJOCKIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0