Återigen.. regn

Det var alltså SKINANDE sol när jag vaknade, men nu är det spöregn. COME ON?! Aja, det är bara börja inse, vi kommer alltså INTE få någon sol tillbaka what so ever. Det är meningen att vi ska bli deprimerade, bittra och sura dag ut och dag in pga vädret. Som sagt, om det fanns en gud så skulle han sett till att vi fick bra väder hela tiden! Så folk, ledsen att säga det här.. det finns ingen jävla gud, live and learn with it fools.
Nåväl, bara för att jag fryser sönder för tillfället så tänkte jag ta mig an att göra lite java, eller kanske lite té. Nej, det får fan bli kaffe, har inte druckit det på flera veckor nu känns det som.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0