HAHA ALLTSÅ? Också Tjuvlyssnat.se

Långt ut på gröna linjen, Stockholm

Ett märkbart påverkat par ~20 pratar om droger.
Tjejen: Men alltså… jag vill inte att du ska se mig som en knarkare bara för att jag snortar.
Killen: Självklart inte!

 

 

Tunnelbanan mellan Slussen och Odenplan

Två bimbotjejer ~18 sitter och pratar.
Tjej 1: Kan inte vi ta med dina färgglada skor till Gotland?
Tjej 2: Nej, nej! Förra året så blev två par skor totalförstörda av att jag bara gick. Det är ju kullersten och skit överallt.
Tjej 1: Vad är kullersten?
Tjej 2: Du vet sådana där stora runda stenar som ligger bredvid varandra på gatan? Typ som asfalt fast det inte är asfalt. Skorna fastnar mellan stenarna.
Tjej 1: Va?! Typ som grus?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0