Haha det fungerade

Tidigare idag så diskuterade jag och min mor om vårat skrubb som vi brukar använda till ansiktet för att slippa äcklig torr hud. Sen så sa hon plötsligt "man ska smörja in sig med kaffesump!" jag ba "HAHA aa gör det du" typ, sen så testade hon det och hon sa "gud vad len jag blev i ansiktet!". Bestämde jag mig för att prova? Ja! Skulle ju ändå dra en dusch så jag smeta in facet i kaffesump och lät det sitta en halv minut, sedan när jag spola av ansiktet så var det lent som en babystjärt. Dock kunde jag inte hålla mig för att ta lite babyolja också så det skulle va extra lent. Men tänk på det ni, som inte har skrubb hemma för tillfället, prova kaffesump! Det gör väl inget om man luktar lite java för en minut i ansiktet, det luktar ju bara gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0