HEHEHEHE

Kalla mig flugplågarN. Det lever alltså tre flugor (nu två) vid min dator, dom har levt här sen i somras. Dom springer runt på datorskärmen dygnet runt, parar sig, tvättar händerna och jag kan inte längre ge dom elektriska stolen för att vårat el-racket är trasigt!
Nu har jag äntligen lyckats fånga en av de tre musketörflugorna, och gissa om jag blev glad. JAG SLET AV VINGARNA PÅ DEN JÄVELN, NU LIGGER HAN OCH SKÄMS FÖR ATT HAN STÖRT MITT DATOR-SITTERI HELA SOMMAREN OCH JÄVLAR ANAMMA ATT JAG SKA FÅNGA DEN ANDRA SOM TERRAR MITT ANSIKTE!


Kommentarer
Postat av: Cathi

HAHAHHAH DU ÄR SJUK!!!!

2010-09-21 @ 21:22:21
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0