Irene huss

Om fem min börjar Irene Huss på femman, kollade första filmen lite tidigare idag för jag missade den, men andra filmen såg jag förra söndagen och nu är det äntligen tredje. Än så länge har dem varit bra fan, i like'em.
Har bara varit ute en gång idag, och det var typ för en halvtimme sen, gick ut med lilla Coco i typ 15-20 min, det hade tagit längre tid om inte lilla tjejen var typ rädd(?!) och ville hem hela tiden, då var det inte lika roligt att gå. På dagarna gör hon inte så, kanske lillan är mörkrädd? Vem vet..
Anywho, nu ska jag slänga mig i sängen och slå på femman tillsammans med min chipspåse och ett glas läskeblask.
Ciao!

http://evelinalinnea.blogg.se/images/2010/2l258o_71114731.jpg
Denna går nu!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0