Jaga flugan, jaga flugan

Har suttit här in princip hela dagen. Var ju meningen att jag skulle gå en lååång vända med coco men så började det regna som fan, så det blev en tio mins runda ist. Vad gör man inte för bebishundar.. konstigt att hon inte vill vara ute när det är sol och fint väder, men när det regnar då ska hon hoppa i vattenpölar och stoja, nästan som hunden går på extasy.
Nu sitter jag och ser ett coco-huvud som hoppar upp och ner vid matbordet för hon jagar flugor så hon hoppar rätt högt den jäkeln, medans jag funderar på att ta något att äta eller städa mitt rum. Har inte ätit på hela dagen, bara druckit en kopp kaffe.
Nej, det blir nog röja rummet, sho.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0