Kväller

Drack precis upp sista droppen av kvällsro't. Ska snart gå in och lägga mig och kolla på en dvd som jag släpat med mig från Liza! Eftersom att min kontroll är paj efter helgens incident så är det rätt drygt att låna mams kontroll eftersom att hon också behöver den. Då kollar jag hellre på film så slipper man zappa. Måste införskaffa mig en ny snarast, det här funkar ju ej!
Imorgon vet jag ej vad som sker än, men jag hoppas på att det kan hända något iaf. Jag och Daniella pratade om att dricka lite pilsner kanske, men vi får väl se hur det går. Eftersom att jag jobbar lördag & söndag så måste det vara nyktert i helgen. Funtar på att bo hos brorsan i helgen, därifrån kan jag ju gå till jobbet eftersom att han bor så pass nära, så slipper jag gå upp typ 3 timmar tidigare som jag behöver göra i vanliga fall. Men men, det återstår och se, då har jag iaf en söt liten granne att umgås med isf, lilla Beccis!

Men men, nu ska jag röra mig till rummet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0