Måndagen - tidigt avslutad.

Jag orkar inte mer nu, nu ska jag ta mig ett halvt bad och sedan ska jag fan gå och lägga mig. Jag är sjuk - igen. Jag blir seriöst tokig nu, jag kommer gå loss på min hals och lungor. Och det värsta av allt.. man får ju så ont överallt. Vad man än gör - aj.. oj oj oj.. usch.. fy.. åh fyfan vad ont det gör. Come on! Räcker det inte med att man behöver låta som en avdankad gammal koksare dagarna jämnan?
Dagen spenderades aldrig med Daniella och Malin. Ibland blir det girlproblems och då är det té på första bästa ställe och en massa snack. Dock kom Daniella senare och joinade mig och Ida en stund!

Nu ska jag bada, sho.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0