Shakawkaw

Nu är jag proppmätt, jag har lagat lite spaghetti och köttfärssås till min mor och lillebror. Det luktar äpple i hela lägenheten och kan äntligen relax. Dock ska jag ju iväg snart, hem till Daniella denna gång!
Fyfan, jag älskar verkligen när det är nystädat. Jag städade mitt rum också, kände att det var dags. Det luktar lavendel nu eftersom att jag tänt min vaxlykta.. eller alla rättare sagt. En i mitt rum, en i köket och en i vardagsrummet. Det är så härligt när allt luktar så gott hela tiden. Shit, jag borde egentligen slapa mig själv, jag pratar som om jag har en fetisch av städning. Fast det har jag nog också, en liten smula.
Är det något jag verkligen hatar så är det när det är smutsigt överallt. Jag vill knappt vara i mitt rum ibland när man inte haft orken till att städa. Usch.
Men men, nu ska återgå till mitt lyssnade av infected mushroom!

http://api.ning.com/files/ocsbz6cRr0grIPc1*c145iVscvAOw48gMoUkYoBZy7-xBDRRAdMazHjFXA*cX2ZnopCECOAgNNBBDkJNudPX27ixu-CalhDu/49infected_mushroom_im_the_supervisor.jpg
Har alltid älskat och kommer alltid älska infected mushroom.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0