Sovdags

Kom hem från Daniella runt 22 tiden, skönt att komma hem tidigt för en gångs skull. Kommer ju alltid hem så sent när jag hänger hos Liza hela kvällarna, dock är det kanske för att vi flummar oss eller diskuterar så mycket. Sen joinar oftast Max oss också, då blire ännu mer diskussioner! Anywho, vi satt iaf och hade trevligt tyckte jag, Pillan var också med, fast hon satt mest och tittade på när vi andra målade naglarna och diskuterade "politik" kan man säga haha, kul var det iaf!
Har inte tagit något kort än på naglarna, men det kommer imorgon, helt värdelöst att ens försöka fota med camen, det kommer inte synas så mycket då.
Men men, nu ska jag surra lite med min kusin, sen ska jag sova!



Min juggejävel till kusin som inte har så stor koll, VAKNA BELLA! Hahahaha


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0