Torsdag

Skrev som sagt inget igår eftersom att jag typ gick och la mig när jag kom hem från Liza. Alltid lika trevligt att spendera kvällarna där, det blev kungarna av tylösand, politik-snack (igen... haha) och fika!

Imorgon är det fredag äntligen! Då ska jag, Cathi, Liza, Paula & Sandra åka och kolla in nya Bromma Center som öppnar idag faktiskt! 80 nya butiker och sägs vara inspirerat av Kista Centrum. Så det ska bli kul och se vad dom har för nya butiker där, hoppas på någon ny ny och inte bara dem gamla vanliga, H&M osv.

Vad som händer idag vet jag ej än. Blir väl Liza ikväll igen efter hon kommit hem från jobbet. Hon slutar dock sent så måste hitta på något att göra tills dess!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0