Torsdag

Orkade som sagt inte skriva en hel jävla bok om igår haha. Men hur som haver så var ju iaf och kollade på Jens match igår, stortorsk.. illa, haha. Anywho, Jen banga ur i sista sekund men istället kom Cathi förbi sista perioden, efteråt så blev det lite parkeringsövning för Cathi's del medans vi väntade på Jens. Sedan när han kom ut stod vi väl och snacka i tio min någonting, sedan traskade jag till Liza för att skriva ut CVet. Tur att man har Liza ibland som kan finslipa "lite" på CVet, haha. Sedan blev det lite indiana jones stuk då jag dödade sammanlagt tre STORA spindlar. Eller det är ju inga små rackare som finns i Lizas hus. Liza själv är ju LIVRÄDD för spindlar så hon rör dom inte, då får ju jag leka hjälte istället, men jag klagar inte. Fast ibland kunde man ju önskat att det var efterblivna människor man slog ihjäl med en tidning/sko istället för en spindel.
Snart kommer nog Ida förbi på sin lunch, sedan vet jag inte vad som händer. Kanske ska få lite saker överstökat, får se hur det blir.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0