Tråkigt

Nu har jag tråkigt, igen. Har spenderat dagen som alla andra dagar, hemma under dagen, och Lizas hus på kvällen! Dock var Cornelia också förbi en stund också så det var trevligt! Vi skulle ha kollat på film, men det blev att vi kollade på Soran Ismail's underbara resa genom Sverige istället, jag ville att Liza skulle fatta någon gång vad jag menade med alla hans sarkastiska skämt, haha. Sedan blev det vilda diskussioner med välfärdsmänniskan som gjorde att han låste in sig och sen såg vi inte han något mer, haha.

Morgondagens planer är att åka till Becca med Ida och Jennifer och se om hon fått fint i sin nya lägenhet, det ska bli väldigt trevligt. Mor, om du ser detta innan jag vaknar så vill jag och Ida åka med dig imorgon, för tokan har ju typ flyttat granne med din son.


Varför älskar jag min gullfia som stänger in dom andra två hundarna?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0