@ Balkongen

Sådär ja, nu har jag städat och fixat lite, nu sitter man med en kopp té och solar. Gullfia solar också, hon ligger så sött bredvid mig här. Tänkte sitta i nån timme innan jag ska hoppa in i duschen och invänta mina gäster: Merre och min bror! Tänkte att Merre skulle få visa sina kockskillz i köket, det har ju aldrig misslyckats någon gång. Nästan bättre än en restaurang fifan. Sen kanske vi glider över till morbror på en kaffe om dem pallar haha.
Annars jobbade jag bara igår och chillade heeela kvällen när jag kom hem. Lagade en mysig söndagsmiddag också, kycklingfilé i ugn, potatisklyftor med sour cream smak och café de paris sås. MUMS!

Men men, nu ska jag fortsätta steka på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer



Vad tycker du om min bränna som jag fick på bara 20 minuter ute i vårsolen???? :D

2011-04-11 @ 13:26:34
URL: http://jenylicious.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0