Lördag

Ligger fortfarande i sängen, eller aaa jag har ju varit ute med gullfia men sen gick jag och la mig igen. Och jag tänker ligga här ett bra tag till. Jag pallar inte stressa upp denna dag också, det är det enda jag fått göra hela veckan, nu vill jag bara ligga här tills jag känner att det är dags att gå upp.

Igår var Ida, Jennifer, Paula och Nickis här och hade vinkväll. Förutom jag då som drack öl, men det gick ju bra ändå! Dock fick jag inget sovsällskap som jag hoppats på eftersom att alla skulle åka hem :(
Men men det gick ju bra ändå! Stämningen var iaf skitmysig, saknat mina tjejer något otroligt. Men på måndag kommer jag ju hem igen så då får jag träffa dem oftare.

Får se vad som händer idag, egentligen vill jag bara dra ner alla persienner och låsa alla dörrar och låtsas som att jag inte är hemma, samt stänga av luren, men det kommer ju aldrig ske. Får se sen vad som händer.

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0