Tizdak

Fyfan vad skönt o vakna tolv idag. Känns som att jag håller på o tar igen alla sömntimmar jag missade förra veckan. Dock kommer det nog vara lite jobbigare att försöka somna ikväll eftersom att jag börjar sju imorrn haha. Men det skiter jag i för jag är ändå ledig sen igen fram till lördag så det är chill.
Fyfan vad skönt att jobba på valborg btw, slippa allt jidder om vart man ska åka osv. Visserligen kommer man ju säkerligen möta upp folk när man kommer hem, men då kommer väl alla redan vara i det jobbiga stadiet så får väl se hur det blir.

Men men, nu ska jag titta klart på det sista avsnittet av skilda världar och försöka hitta säsong 2 och tanka ner.


Jag o min kissekott när vi kollade på Tre kronor.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0