Hemma igen!

Kom hem för ca två dagar sen. Veckan var AWESOME! Kommer bilder och shit sen. Blev tyvärr inget bloggande därifrån, vi hade ingen tid eller så fanns det ingen ork, men det gick ju bra ändå!
Första dagen när jag kom hem så softade jag med Loppan, förutom när jag var med min älskade frodo som jag saknat så mycket på hennes rast. Jag och loppan satt och groggade lite på min absolut päron som jag fick med mig hem, det enda jag fick med mig haha. Slutade med att jag deckade runt 23 och dagen efter blev det jävligt piano med att ha tjejmys hos Frodo med alla.
Idag har jag också bara softat med Loppan. Vi lagade mat (jag lagade kycklingpasta), kollade på skräckfilm/barnfilm, frossade godis/cheeseballs och slökollade på tvn, en riktig FROSSdag idag. Så nu känns det som att man inte behöver äta på ett par dagar haha. Fyfan.

Imorrn ska jag och Loppan (ett jävla tjat om denna kvinna!) in till stan och kolla runt lite och ta nåt att käka. Sen vettefan vad som händer mot kvällen! Får väl se va!


Exakt såhär låg vi hela dagen idag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0