Lördag natt

Varit en soft dag, dock långtråkig när jag var på jobbet, men när jag kom hem så fick jag sällskap enda från halv nio tills typ nyss, av min lilla förstårs. Vi satte in lite bilder från hennes kamera från napa och sen satt vi och snacka skit och lillan gick igenom min garderob och fick med sig lite skrot hem haha. Det som är för stort för småttingarna ger dem till mig och tvärtom, det är ju perfekt haha.

Anywho, har precis tankat ner en film som lillan sa skulle vara rolig och bra, "Hall Pass" heter den, så ska dra en snabbdusch nu och sen krypa ner i lådan för att se om den är bra!

IMORRN ÄR DET SISTA DAGEN PÅ JOBBET SEN LÄTTAR JAG PÅ VACATION!


Kommentarer
Postat av: eym

hej! skriv gärna något i våran frågestund -



http://eym.blogg.se/2011/august/f-r-a-g-e-s-t-u-n.html#comment



förlåt om du inte gillar dessa kommentarer :)



2011-08-07 @ 16:24:32
URL: http://eym.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0