Lördag

Ligger och väntar på att Jonas vän ska höra av sig för tillfället, hon ska hämta mig för att åka hem till henne så vi kan invänta Honk's samtal. Tror att han kommer bli rätt chockad över att höra mig efter ett års tid. Dock kommer han ju ut snart och då kör vi två smällar i en, dvs muckfest & Jonas födelsedag! Kommer bli... wait for it.. AWESOME!

Vet inte vad som händer sen faktiskt, får se vad lördagen har att bjuda på. Dock ska jag ta det jävligt piano med tanke på att jag ska upp 6 och åka på hundutställning (bullterrier specialen) med mamma och Malin. Tänk ca 170 bullisar överallt, och så ska jag få träffa Bosse bullis. Dvs en av våra valpar som vi inte har sett sen vi sålde honom! Får se om han känner igen sina mammor (mig o mamma) haha!

Sen blir det hem, packa, färga hår, fixa ipoden, ladda ipoden, ladda högtalaren, umgås med lillan och sen... DRAR VI TILL NAPA! FYFAN vad skönt att få lämna det här skitlandet som ändå bara bjuder på dåligt skitväder. Fuck det jag drar!


LIQUID COCAINE, HERE WE COME.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0