S e m e s t e r!

Jag kan inte ens beskriva känslan om hur det var att gå ifrån jobbet idag, och säga hej då till alla för en andra gång. Som jag sa till Olle "det känns ju som att det är skolavslutning idag, som det kändes i nian typ", dock önskar man ju att man kunde få tio veckors ledighet som då, men icke. Har jag någonsin sagt att jag HATAR vuxenlivet och vill gå om 9an tills jag blir pensionär och dör? Aa jag tror nog att jag har nämnt det ett par gånger!

Sitter typ o väntar på att min mor ska komma hem från östersund där hon varit hela helgen pga hundutställning, förvånade? Nä. Men får väl ändå skryta med att säga att min hundbebis tog hem skiten igen. Åh hon är så duktig min lilla Cocoloula. Är ju inte trött och har inget jobb att gå till så varför får man inte vara vaken lite längre för höhö!


Tatuera aldrig foten, på fyllan, och låt ingen stoppa in fingrar i munnen på dig samtidigt?!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0