Tisdag lite senare

Ligger och väntar på att Sandra ska höra av sig så vi kan gå till Annie och ha lite kvalitetstid, har inte träffat dem två på aslänge nu så det kommer bli en mysig kväll. Kan dock inte bli så sen eftersom att jag jobbar 6.30-19.00 imorrn. FETT NICE JAAAAAAAAAAAAAAAA! Not.
Har bara chillat runt idag, först var lillan här på en kaffe, sen gick vi ner tillsammans till centan för jag skulle möta Loppski och lillan skulle jobba. Tog en varm choklad på valhall sen upp till Loppan för att hämta mina grejer och sen knallade jag hem igen. Gjorde mat till la family och nu ligger jag i sängen och väntar somsagt.


Dags att få mina armar att se ut som tjejarmar igen kanske?


Kommentarer
Postat av: L

Det är en trea på 77 kvadrat på Kopparvägen :) Galet fin. Kärlek vid första ögonkastet :)

2011-08-30 @ 21:17:14
URL: http://lindalorina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0