Torsdag

TRE ARBETSDAGAR KVAR, SEN FUCKING SEMESTER IGEN. Gissa om jag är lycklig! Igår jobbade jag till sju för att sedan åka hem, hämta öl och åka upp till Jennifer där hon, baggur och Ida var. Det skulle färgas hår och fixas, fast jag och baggur satt mest och lyssnade på dubstep och drack öl/captain morgan haha.
Sen åkte jag och Ida hem till Idas mor i krägga med Jonas som kom och hämtade oss. Där blev det en massa politik snack innan det var dags för mig att klappa ihop och gå och lägga mig.

Idag har jag och mini-me fyndat i centrum, fick en jävla massa med mig för rätt lite cash. Sen när jag kom hem gjorde jag kycklingfilé i ugn med sallad till mig och mamma, sen fick jag ett städryck efter att ha sett nåt jävla program där fruar byter boende haha.
Bäddade rent sängen, vek om allt i garderoben, damsög, skurade och rensade kläder och sist duschade. Så ligger fortfarande i handduk och slöar, jag och lillan skulle eventuellt mötas på en té senare, men jag vettefan om jag pallar, är så jävla trött, ska ju upp 4 imorrn för att åka o jobba.. sen allihopa.. SKA JAG TILL URF BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Fast bara över dagen, som förra året. Åker med Becca och Marce, som förra året med, och där möter jag Nickis, Marek, Linus och hoppas på att få se en skymt av Loppan och Pia också!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0