Fredag!

Skönt för vissa andra, men för mig är det ångest! Det innebär att detta är min sista lediga dag fram tills nästa fredag. Imorrn står klockan, som alla andra dagar på halv 5. Börjar nämligen 7 och ska egentligen sluta 12 (hör o häpna!), men eftersom att Ollebolle frågade mig om jag kunde rycka in lite hos honom så kunde jag inte säga nej. Det är för visso fram till 17 så det är väl rätt lugnt ändå. Men men, det är bara att kötta, för det kommer att löna sig jävligt snyggt fram till januari lönen, WOOP!

Nu ska jag strax klä på mig och jalla ner och möta Jennifer som äntligen ska fixa mitt hår. Bara färgning dock men det är skitsamma, klippningen är inte viktig för tillfälligt. Mitt hår ser ut som ett fiasko för tillfället. Kan det bara sluta växa så jävla snabbt?! Det var liksom i november jag färgade sist, och believe me att det är minst 3-4 cm utväxt redan, ser förjävligt ut.

Ska väl rycka nåt snabbt o käka nu sen klä på mig!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0