IKEA

Happ, idag vaknade jag av "sotare" skulle komma och byta alla ventiler. Varför kallas det för sotare när dem inte ens har en skorsten att sota?! Fast jag kan fortf inte sluta garva åt han som gör det, han låter som en riktig tjej när han pratar. Första gången jag hörde han såg jag inte han, då trodde jag att det var en tjej ute i köket, sen när jag gick ut så fick jag mig en riktig surprise!

Och eftersom att Coco inte tycker om när nya människor kommer hit så slängde mamsen in henne i mitt rum. Edit: jag var fortfarande nyvaken. Och jag som nyvaken, det kan sluta hur fan som helst. Men eftersom att det är ganska lyhört så tänkte jag att jag inte kan skrika mina vanliga fraser "sluta håll på ditt efterblivna cp, mongohund!" typ. Så fick tvinga henne upp i sängen o klia henne på magen i ca 10 min för att hon skulle lugna ned sig...

Hur som haver, ska strax börja göra mig iordning inför en tripp till IKEA med mor. Får hålla tummarna på att det inte kommer vara så mycket folk där idag. Men med IKEA vet man fan aldrig! En sak är säker iaf, det blir köttbullelunch.
Man kan inte åka till IKEA utan att äta köttbullar, eller köpa med sig deras hem. Det är skamligt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0