Julafton!

Nu har jag äntligen krigat mig igenom 7 hetsiga dagar på jobbet, och det firar jag julhelgen som ledig! Var egentligen inte meningen att jag skulle röra mig utanför dörren, men jag var tvungen att följa med mor ner till centrum för en snabbvisit på ICA för att handla det sista. Blev också en liten julis till Vinnie (Vincent).

Nu är det 20 min kvar till Kalle börjar, och det firar jag och mamsen med en baileys med iskaffe! Senare blir det julmat och SOFTERI. Pappsen ringde och frågade även och frågade om jag ville komma ut dit idag. Men eftersom att det känns kefft och lämna mamma ensam på självaste julafton så stannar jag hemma. Och även för att slippa sitta på ett pendeltåg i hundra år. Fyfan! Nä, idag blir det jävligt lugnt och skönt hemma.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0