Sons of anarchy

Sådär ja, kom hem från IKEA för ett tag sen med en massa nytt. Mami gick lös på ljus, sen införskaffade hon två nya morgonrockar till oss och ett nytt duntäcke till mig, det är så puffigt och mysigt!
Kommer typ gå o lägga mig kl 20 idag för att få sova extra länge i mitt nya varma täcke.

Köpte ju även såklart med oss köttbullar och massa annat skit från IKEA food skiten, deras kanelbullar äger. Seriöst, det måste vara dem godaste bullarna ever! Har ni aldrig testat att köpa hem frysta för att grädda dem själv i ugnen, gör det för guds skull.

Men men, nu ska jag kolla det senaste avsnittet av Sons of Anarchy, dvs avsnitt 14, det kommer bli JÄVLIGT spännande och jobbigt att se på.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0