Söta lilla underbara

Idag har det varit en kort trött dag! Började 7 och slutade 12. Första gången jag fick gå hem så tidigt eftersom att jag jobbat över varje gång typ. Men det är nice, lönen i januari blir bara större och större.
Fick skjuts till och från jobbet av mamsen idag, fyfan vad skönt det var. Resvägen gör dagen myyyyycket längre och mycket jobbigare.
Anywho, när jag kom hem låg jag väl och klickade runt på datorn till jag kände att mina ögon börja svida. Dags för babynap! Satte Loppan på alarm så hon ringde och väckte mig runt halv 4! FETT segt, men jag behövde få sova lite. Har sovit skitlite i helgen när jag jobbat, det är inge bra för mig att börja 7, jag somnar ju aldrig tidigt så jag får inte mer än 4 timmars sömn varje gång jag börjar 7. KEFFT!

Nu har jag precis duschat och ska ringa Olle och surra lite strax. Vi hann ju inte prata så mycket idag på jobbet, och vi pratar väl konstant hela tiden haha. Så nice att arbetspolare kan bli en av dem närmaste!

Jag vet inte vad jag ska berätta om helgen direkt. Jag har jobbat. Dock tog jag och Olle en AW i lördags, drack 2 öl sen blev det hemgång. Vi båda var helt slut haha. Sen igår då var det ju jobb igen. Sen när jag kom hem så mötte jag upp lillan, och sen blev vi upplockade av lillfamiljen som skulle åka till oss. Så lillan fick också träffa lilleman! Åh söta lilla underbara skrutt, fasters plutt! Sen var det tjejmiddag hos Paula med alla tjejer, förutom vissa som var saknade. Men det var väldigt trevligt!

Nu ska jag hoppa i onepiecen och ringa ollski, hejhejhejhejhejhejhej.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0