Tisdag

Trodde seriöst att denna dag skulle ta knäcken på mig med tanke på min jobbtid: 07-18. Men icke sa nicke, den blev helt tvärtom! Även fast denna dag har varit skitstressig så åkte jag ändå hem med ett leende på läpparna. Tänk att små ord kan få en att bli på sjukt bra humör! Sånt gillar vi!

Anywho, borde egentligen ligga och sussa nu. Men försöker varva ner och trötta ut ögonen genom att kolla runt lite här och där.
Fick även hem mina kort idag som jag längtat efter. Jag har ju framkallat kort till en "scrapbook" som jag kallar det, eller rättare sagt, minnesbok. Och alla kort var så fina så jag blev helt lycklig utav dem. Måste framkalla mycket mer! Det ska införskaffas en kamera snarast och börja fota så mycket som möjligt. Använder ju bara min iphone nu, och bara har jag väl kommit upp i 500 bilder redan haha. Och då fotar jag inte SÅ ofta som vissa andra gör.

Så imorrn ska jag pyssla lite när jag kommer hem från jobbet eftersom att jag börjar 12 på torsdag, fett skönt!
Men nu ska jag slå på rederiet, för imorrn gäller samma tid på jobb, 7-18!


Självfallet så var denna bild en utav bilderna.
Det här är väl en av Cocos bästa bilder!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0